Întâlnește echipa APAR
„Să formezi o echipă este doar începutul, să rămâi împreună este progresul, să lucrezi împreună este succesul” Henry David Thoreau
Camelia Daniela Drăgan
Certified trainer
Am absolvit Facultatea de Mecanică din cadrul Institutului Politehnic București.
Sunt președinte al Asociației Pentru Antreprenoriat România (APAR) din anul 2012,organizație care susține formarea și educarea unor noi generații de antreprenori.
Din anul 2007 am calitatea de trainer EMPRETEC – program internațional de dezvoltare antreprenorială și relaționare în afaceri, desfășurat sub egida Conferinței Națiunilor Unite pentru Comerț și Dezvoltare – UNCTAD Geneva.
Ca antreprenor, am o experiență de peste 20 ani în afaceri fiind din anul 1999 Director Comercial și membru fondator al firmei TehnoConsulting SRL www.tehnoc.ro, care oferă servicii de inginerie și consultanță tehnică.
Principiile care stau la baza afacerilor pe care le derulez sunt: respectul, etica, profesionalismul, responsabilitatea, încrederea.
Îmi plac provocările profesionale, investesc în dezvoltarea mea personală și ofer din experiența acumulată persoanelor dornice să-și dezvolte propriile afaceri.
Costantin Aciobăniței
Trainee
Am plecat de la studii în domeniul IT și ulterior am participat la numeroase programe internaționale de dezvoltare personală și profesională care m-au ajutat să mă perfecționeze în domeniul educației non-formale și a antreprenoriatului.
Prin activitățile mele antreprenoriale, creez și livrez către organizații team-building-uri cu LEGO Education, experiențe outdoor și campanii creative de marketing. În ultimii 5 ani am lucrat cu peste 3.000 de tineri și adulți, în cadrul mai multor proiecte educaționale locale, naționale și internaționale. Am livrat sesiuni de consiliere pentru studii în străinătate, ateliere, workshopuri, teambuilding-uri pe tematici dedicate abilităților tehnice, antreprenoriat, public speaking, negocieri, lucru în echipă și creativitate.
Din octombrie 2015 sunt co-fondator Creatoria – loc de joacă și educație non-formală unde copiii și adulții se pot bucura exclusiv cu seturi de construcție LEGO. De asemenea în calitate de Co-fondator Challenge Rooms dezvolt campanii creative de marketing pentru clienți business.
Calitatea de facilitator EMPRETEC îmi oferă oportunitatea de a ajuta alți antreprenori sau viitori antreprenori, să înțeleagă mai bine comportamentul lor în context antreprenorial.
Bogdan Enache
Trainee
A înființat prima afacere în 1999, care a devenit un punct de reper pentru orașul său natal. De atunci și până în prezent, producția publicitară a fost principala afacere dar nu singura, activând și în alte domenii (alimentație publică, evenimente, sănătate etc).
Sorin Gabriel Matei
Certified trainer
Un antreprenor motivat, orientat pe rezultate, cu leadership puternic, excelente abilitati tehnice, de prezentare si de comunicare. Expertiza in negociere. Spirit puternic antreprenorial flexibil si innovator. Recunoscut pentru influentarea cresterii pietii. Experienta profesionala (pe scurt):
-26 de ani experienta in business, 19 ani experienta antreprenoriat (practica nu teorie)
-In prezent cost saving la costuri operationale pentru companii cu cifra de afaceri mai mare de 10 Mil EUR cu plata pe baza de onorariu de succes.
Experienta soft skills (pe scurt):
-12 ani experienta / pregatire in comunicare avansata (pregatire efectuata preponderent in afara tarii)
-Solution Focus – Peter Szabo (Elvetia), Brief Therapy, Group Therapy
-Non Violent Communication – Marshall Rosenberg (US), Comunicare empatica:
-Cea mai extinsa experienta ca facilitator EMPRETEC pentru Natiunile Unite (cateva zeci de workshop-uri sustinute) – lead facilitator Romania
-Singurul facilitator roman ce sustine acest workshop pe alte continente
-Peste 3000 ore puse in slujba educatiei pentru adulti
Costin Laurențiu Oprea
Trainee
Am avut legătura cu mediul antreprenorial încă din vremea copilăriei, când m-am implicat pentru prima dată în afacerile părinților. Am avut șansa să învăț încă de pe atunci cum să emiți o factură (nu existau atâtea programe online în acea perioadă), am avut ocazia să interacționez cu furnizorii și colaboratorii sau să gestionez situații limită și uneori să lucrez împreună cu angajații.
Ulterior, în perioada studenției, am deschis propriile business-uri, am și lucrat in corporație o perioada, pentru că am vrut sa invăț cum se lucrează la un alt nivel, cum se creează și se aplică sistemele de lucru și procedurile, ca să pot aplica apoi în echipa pe care deja o creasem.
Din 2007 am acumulat experiență în dezvoltarea și promovarea afacerilor noastre și ale partenerilor noștri, în special prin intermediul agenției noastre de promovare (360 ADVERTISING) și a spațiului de coworking (360 HUB) pe care l-am deschis în București în 2014.
În prezent de focusăm pe dezvoltarea direcțiilor de business și creșterea profiturilor pentru business-urile pe care le administram, unde avem posibilitatea să aplicăm tot ceea ce am învățat în cadrul Atelierului EMPRETEC, fie că este vorba de marketing online, servicii de înfrumusețare, agricultura sau construcții.
Angela Aciobăniței
Trainee
Angela are studii la Universitatea ”Al. I. Cuza” Iași, Licență Comunicare și Relații publice, facultatea de Filosofie și Științe Sociale și Master Managementul Resurselor Umane, facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor.
Trainer acreditat cu peste 8 ani experiență în crearea și livrarea de programe non-formale de învățare pentru copii, tineri și adulți.
Membru APAR și facilitator al programului de dezvoltare antreprenorială EMPRETEC.
Carmen Voicu
Trainee
Carmen are experiență în zona de advertising în calitate de co-fondator la Creaprint (www.creaprint.ro) și în domeniul consultantei pe finanțări nerambursabile în calitate de co-fondator la Expert Advice (expertadvice.ro). În parcursul antreprenorial a ajutat-o și studiile în domeniul Științe Juridice și Administrative în cadrul Facultății de Drept „Lucian Blaga” din Sibiu și în domeniul Marketing și comunicare la International Advertising Association Romania.
Angelica Mihaela Moga
Certified trainer
Am activat in mai multe domenii: comert, turism, consultanta financiara, nutritie, training. Din 2005 facilitez ateliere de dezvoltare personala si antreprenoriala in Romania si strainatate, ghidez tineri intreprinzatori si organizatii non-guvernamentale in dezvoltarea activitatilor proprii. Misiunea mea este sa contribui in aceasta lume dincolo de mine.”
Liviu Răduș
Trainee
Îmi place să spun despre mine că sunt antreprenor de când mă știu. Am pornit din timpul școlii cu diverse activități specifice vârstei, până acum 10 ani când am decis să devin antreprenor cu acte în regulă. De atunci am avut oportunitatea să experimentez afaceri în diverse domenii precum, alimentație publică, servicii IT&C și comerț. Ulterior am acceptat provocarea de a intra în industria de software de specialitate, pentru gestionarea activităților medicale și farmaceutice, inclusiv soluții integrate de tip Enterprise Resource Planning. Consultanța financiar-contabilă și fiscală vine în completarea celorlalte activități, eu având pregătirea de specialist în economie informatică.
Cosmin Mirișan
Trainee
Cosmin a început prima afacere destul de ”devreme” , la 20 de ani în domeniul construcțiilor. Acesta a fost primul ”cârlig” care la atras spre viața antreprenorială. Experiența acumulată, atât succesul cât și eșecul, le-a valorificat 6 ani mai târziu când a pornit următoarea afacere în domeniul consultanței – Open Mind Consulting. A fost un pas evident spune Cosmin din moment ce era din ce în ce mai căutat pentru a ”rezolva probleme”. Pentru acest domeniu a valorificat și studiile realizate între timp în cadrul Facultății de Drept.
Ionuț Dorel Motoi
Trainee
Ionut Dorel Motoi nascut la Constanta în 1983, manager, aventurier, pilot de avion și facilitator al programului EMPRETEC
Fiind pasionat de calculatoare, și-a deschis prima companie încă de la vârsta de 19 ani. De-a lungul timpului și-a lăsat amprenta în domenii precum: fast-food, cazare în căsuțe modulare, școala de aviație cu accent pe pilotaj acrobatic,
A creat prima platforma de cost sharing flight din România și o platformă de valeți auto care preiau mașina, rezolvă solicitarea clientului apoi returnează mașina.
În 15 ani de activitate orientarea lui a fost către client și către echipa, iar în momentul în care a simțit că dezvoltarea echipei și binele clienților poate crește printr-o vanzare a și făcut acest lucru vanzand portofoliul de clienți și predând echipa unei companii mult mai mare.